KIVI SMOOTHIE

Svi znamo da je kivi zdravo voće bogato vitaminom C. Ja nisam baš pretjerani ljubitelj ovog voća ali se trudim da ga jedem - ali najčešće uz dodatak nekog drugog voća u voćnoj salati ili u raznim sokovima i smutićima. Pa je tako nastao i ovaj sa kivijem, bananom i đumbirom. Mogu vam reći odličan  smutić za divan početak dana.


Umalo da zaboravim, koliko ja nisam nikad bila pretjerani ljubitelj kivija toliko ga je moj pokojni otac Mario obožavao - tako da imam privilegiju da nekoliko sadnica kivija već godinama raste u mom vrtu. Uvijek dobro rodi  ( ih, da ga ne ureknem ) pa dosta podjelimo i prijateljima a bude dovoljno i za pripremu raznih napitaka .

 
Pa da krenem i sa receptom.
SASTOJCI - za 2 osobe :
- 4 kivija
- 1 velika banana
- komadić korjena đumbira( oko 2 cm )
- 1 do 2 žličice smeđeg šećera ili meda ili neki slad po vlastitoj želji
- 1 manja šalica svježe iscjeđenog soka od naranče ( ili vode ili sojinog mlijeka )
*za dekoraciju:
- nekoliko fetica kivija ili koji listić svježe mente ili melise


PRIPREMA:
- Očišćen kivi i bananu narežite na fetice i ubacite u blender.
- Sa đumbira sastružite koru, operite ga, nasjeckajte i njega isto ubacite u blender.
- Zatim dodajte svježe iscjeđeni sok od naranče ( vodu ili sojino mlijeko ). Količinu i vrstu tekućine odaberite po svom ukusu - ako želite da vam je smutić rijeđi onda dodajte više tekućine.
- Dodajte i zaslađivač po želji ( kod mene smeđi šećer ) i sve zajedno izblendajte.


- Pripremljeni napitak ulijte u visoke čaše i poslužite.Ja osobno volim da mi je smutić gušće strukture pa ga više jedem sa žličicom nego što ga pijem 😉

- Možete ga dekorirati sa kojom feticom kivija, listićem svježe mente ili melise a i koja jagoda bi se dobro slagala sa njim.











  •  

  •  

Primjedbe