Smiljina čokoladna torta

Ovo je moj prvi post u kategoriji MOJA PREPORUKA. Oni koji me poznaju znaju da to mora biti nešto čokoladno sa brdo čokolade. Takva je i ova torta po receptu od drage cool prijateljice Smilje( draga moja frendice hvala ti što si mi dozvolila da ovaj divni recept podjelim na svom blogu, ljubim te ). 

Torta je prava čokoladna bomba, sitna ali dinamitna.Biskvit nije prozračan već" nabijen " ali sočan. Baš prava torta za čokomanijake ;)

SASTOJCI ZA BISKVIT :
- 4 jaja
- 60 g meda
- 200 g pšeničnog brašna
- 30 g gorkog kakaa
- pola žličice praška za pecivo
- 175 g smeđeg šećera
- 60 g tamne čokolade( sa 70% kakaa )
- 1 žličica vanilin ekstrakta
- 1 žlica vode
- 250 g margarina ili maslaca sobne temperature


SASTOJCI ZA KREMU :
- 400 g tamne kvalitetne čokolade
- 300 ml creme fraiche ( kod mene slatko vrhnje )

ZA DEKORACIJU:
- šlag krema od čokolade, čokoladne perlice, čokoladne strugotine ili nešto po vašoj želji. U foto galeriji u originalnom receptu kod Smilje imate divnih ideja za dekoraciju torte.

JOŠ POTREBNO:
- 2 kalupa za torte promjera 20 cm( kod mene kalupi promjera 18 cm )


PRIPREMA :
- Maslac ili margarin izvadite da vam bude na sobnoj temperaturi prije upotrebe, isto tako i jaja.
- Čokoladu za biskvit otopite na pari i onda malo ostavite da se prohladi.
- Brašno,  gorki kakao i prašak za pecivo prosijte i sve zajedno promješajte u jednoj zdjeli.
- Kalupe za torte obložite pek papirom( ja pek papir malo navlažim ispod slavine sa vodom, lagano zgužvam sa njega protresem višak vode i na taj način lakše obložim kalup ).
- U zdjelu za miksanje stavite med i jaja i miksajte a zatim uz miksanje dodajte i ostale sastojke - šećer, mješavinu brašna, gorkog kakaa i praška za pecivo , rastopljenu čokoladu, vaniliju, vodu i omekšani maslac( ili margarin ) narezan na komadiće. Sve zajedno izmiksajte dok se sve lijepo poveže u jednoličnu smjesu.
- Dobivenu smjesu ravnomjerno rasporedite u pripremljene kalupe, poravnajte po vrhu i stavite peći biskvite u pećnicu zagrijanu na 190 C i pecite ih 25- 30 minuta ( provjerite drvenim štapićem ). Kod mene su biskviti pećeni i mrvicu manjim kalupima pa sam ih pekla i mrvicu duže.
- Nakon što biskvite izvadite iz pećnice ostavite ih u kalupima 10ak minuta da se malo prohlade a zatim ih izvadite iz kalupa i do kraja ohladite na kuhinjskoj rešetki.

- Pripremite kremu dok se biskviti hlade.
-Čokoladu rastopite u zdjeli na pari a zatim u rastopljenu čokoladu umiješajte creme fraiche i dobro izmješati špatulom da se sve lijepo sjedini. Ja sam koristila slatko vrhnje jer kod nas nisam našla za kupiti creme fraiche. Ako koristite creme fraiche Smilja kaže da ga treba izvaditi iz hladnjaka jedno dva sata prije upotrebe kako bi postao tekuć i lakše se povezao sa čokoladom.

- Na tanjur stavite jedan biskvit pa ga premažite sa jednim djelom kreme. Na kremu stavite drugi biskvit a zatim cijelu tortu premažite sa ostatkom kreme. Tortu dekorirajte po želji. Ako je želite ukrasiti čokoladnom šlag kremom( kao na fotografijama ) onda tortu prije malo rashladite. Ako želite tortu po rubu ukrasiti čokoladnim strugotinama, čokoladnim pločicama,keksićima ili čokoladnim štapićima učinite to odmah nakon nanošenja kreme.
- Najbolje je tortu prije posluživanja malo rashladiti tako da se krema stvrne. Torta je idealna i za dulji transport jer je čvrsta i ne trebate se bojati da će se za vrijeme transporta raspasti.
- Žao mi je da nemam fotkicu presjeka torte jer sam je radila za jedan rođendanski party i nestala je brzinom svjetlosti ( nadam se da ću fotkice presjeka dodati ubrzo ;)



- Ako ste istinski ljubitelj čokolade onda je ovo prava torta za vas. Za potpuni čoko doživljaj možete je poslužiti uz neki fini hand made čokoladni liker.



Primjedbe